یک روز معمولی در مطب دکتر ناهید جراح بینی در مشهد
نوشته شده توسط : علی علوی

یک روز معمولی در مطب دکتر ناهید جراح بینی در مشهد

یک روز معمولی در مطب دکتر کیانوش ناهید جراح بینی ؛ سلام! برای عمل بینی اومدم. می خوام طبیعی باشه بینیم ولی شیک باشه. بهم بیاد. نوکش بالا نباشه. قوس ملایم داشته باشه. باریک بشه. نوکش هم گرد نباشه. سوراخای بینیم مثل هم باشن و از روبرو دیده نشن. در عین حال معلوم باشه که عمل کردم. انحرافش اصلاح بشه. مشکل تنفسی هم نداشته باشم. تودماغی حرف نزنم. از عمل هم خیلی می ترسم. نکنه از بیهوشی درنیام؟ کدوم بیمارستان عمل می کنین؟ تمیزه؟ دکتر بیهوشی تون خوبه؟ داروهاتون چینی نیست؟ درد نداره؟ ساعت چند عمل می کنین؟

یک ویزیت روتین جراحی زیبایی بینی

عملتون چقدر طول می کشه؟ کی بر می گردم اتاقم؟ شب باید بمونم بیمارستان؟ فتیله میذارین داخل بینی؟ کی برش می دارین؟ گچ میگیرین یا آتل؟ آتل تا کی می مونه ؟ تا کی باید چسب زد؟ کی نتیجه عمل مشخص می شه؟ تاکی نباید به پهلو بخوابم؟ از کی می تونم ورزش شروع کنم؟ نمونه کار دکتر کیانوش ناهید را کجا ببینم؟

یک ویزیت روتین جراحی زیبایی بینی برای بیمار معمولی شامل این سوالات و سوالات مشابه است که همچنین در طی سالهای اخیر و با پیشرفت تکنولوژی در تمامی ساعات شبانه روز و از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای مختلف نیز از جراحان زیبایی بینی پرسیده می شود.

البته قسمت اعظم بیماران پاسخ این سوالات را به خوبی می دانند و دلیل آن هم ویزیت مکرر توسط جراحان بینی مختلف است. سایت های متعدد پزشکی نظیر رسانه اینترنتی پزشک آشنا و صفحات ویژه در اینستاگرام و گروه ها و کانال های فراوانی در شبکه های اجتماعی و… هم به افزایش دانش بیماران کمک می کنند.

چه کسانی قابل عمل شدن نیستند؟

دکتر کیانوش ناهید جراح بینی ؛ برخی از بینی ها قابل عمل کردن نیستند مثل بینی های خیلی گوشتی. برخی از انسان ها هم قابل عمل شدن نیستند مثل بیماران افسردگی، وسواسی و… انجام جراحی برای دختری که بینی گوشتی پهنی دارد و عکس یه سوپرمدل اروپایی را به عنوان بینی مورد علاقه خود نشان می دهد اشتباه محض است.

بانوی میانسالی که ۱۲ سال است می خواهد عمل بینی انجام بدهد بهتر است هرگز عمل نکند چون دیگر این بینی کیفیت زمان جوانی را از نظر پوست،غضروف و ساختمانهای اطراف بینی مثل لبها و پلکها را ندارد و نتیجه عمل رضایت بخش نخواهد بود. فردی که ماههاست تمام بعد از ظهرهای خود را در نشستن در مطب جراحان بینی میگذراند.

به امید یافتن یک مورد عمل غیر موفقیت آمیز از هر جراح و حذف آن جراح از لیست خود، به این راحتی زیر تیغ جراح نمی رود و اگر برود تاوان همه روزهای رفته خود را از جراح نگون بخت می ستاند. کسی که به عکس، فیلم، مصاحبه، چت با بیمار و صحبت حضوری با مراجعین قبلی جراح اعتماد نمی کند.

به هیچ کس اعتماد نمی کند و طبیعتا به گفته های جراح راجع به نتایج و عوارض و طول مدت درمان و ورم اعتماد نخواهد کرد. ما در هر روز کاری در مطب تعداد نسبتا زیادی از متقاضیان عمل را با کمال تاسف قبول نمی کنیم و معتقدیم این کاملا به نفع بیمار است که اغلب هم با برخورد منفی و قهرآمیز ایشان مواجه می شویم.




:: موضوعات مرتبط: پزشک آشنا , ,
:: برچسب‌ها: دکتر کیانوش ناهید ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: